��������
1994 - Η Μνήμη διατηÏ�εί τις ÎµÎ½Ï„Ï…Ï€ÏŽÏƒÎµÎ¹Ï‚Η μνήμη διατηρεί ζωηρά τις εντυπÏŽσεις του Îργου του, στην πρÏŽτη του εμφάνιση το 1979 στον «ΚοχλÎ¯α» και μετά στον «ΠανσÎληνο» το 1985.Ήταν τÏŒτε εκείνα τα καλογραμμÎνα βÏŒτσαλα, αστραφτερά στη λευκάδα τους , πίσω τους η προστατευτική θερμή σκιά μιας σανίδας .Κι αργÏŒτερα κάποια αντικείμενα ή νοσταλγικÎς γωνιÎς με τη ζεστασιά της πορφÏ�ρας , μÎσα σε μια ατμÏŒσφαιρα παραδοσιακής μνήμης Σήμερα Ï�στερα απÏŒ τÏŒσα χρÏŒνια το Îργο του ΦλÎσσα μεταμορφωμÎνο και ζωντανÏŒ προκαλεί Îκπληξη. Γιατί αν και διατηρεί τον κρίκο της καλλιγραφικής εκφοράς , ωστÏŒσο μοιάζει να αγγίζει την τεχνολογία και το αποτÎλεσμα των ηλεκτρονικÏŽν μÎσων. Ο Î¯διος βεβαιÏŽνει ÏŒτι δουλεÏ�ει με πινÎλο και αυγÏŒ. Χαρακτηριστικά του Îργου του : η Îνταση και η αντίθεση των καθαρÏŽν χρωμάτων σε μεγάλες και μικρÏŒτερες επιφάνειες. «ΝεκρÎς φÏ�σεις» και «Γυμνά» . Εκτυφλωτικά γυμνά με εκείνο το παράξενο κÏŒκκινο φως, που λες κι αναβλÏ�ζει μÎσα απÏŒ τη σάρκα. Έπειτα είναι η επιβλητική μονοχρωμία του μπλε, στο σÏŽμα , στο πρÏŒσωπο, στα μαλλιά , που μας πηγαίνει στην επιμονή ενÏŒς Yβ Κλάϊν ή ακÏŒμα και στη ματισική μπλε λιτÏŒτητα.ΤÎλος η αίσθηση μιας Îγνοιας που θÎλει να διαφυλάξει την εικÏŒνα αμÏŒλυντη, με κάθε θυσία, μÎσα στο πλεξιγκλάς. ΦεÏ�γοντας η θεματική ακρίβεια , η χρωματική Îνταση και κείνος ο φωσφορισμÏŒς των γυμνÏŽν σωμάτων, με ακολουθοÏ�ν. ΝεωτερικÏŒς ρεαλισμÏŒς ? Ισως . Η ανανÎωση ÏŒμως του Ï�φους και η επιβεβαίωση του ήθους δεν Îχουν ηλικία.
Σοφία Καζάζη ΤχεχνοκριτικÏŒς ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» Απρίλιος 1994
|